a new day

Tjohooo ! Onsdag igen då ;)

Idag så har jag vare på skolan -.-
Vi kom jätte långt på våran sån där mini bil eller va man ska sägan (Y)
O på idrotten så fick jag, Sassa, Karin, Jejje & Jenny dansa igen.
De går skitbra för oss nu juh, vi ha komme jätte lång vi kommer på nya saker varje gång vi dansar nu.
Vi har gjort typ 2 min av dansen o den är 4 min så vi ha ungefär bara hälften kvar, bra vah !?
Sen ikväll så äre fotbollsträning, UTE !
men tyvärr så har jag lite ont i halsen så vi får se om de blir nån träning för mej :(
Annars får jag väl sitta och tråka framför datorn som vanligt. Fast, ja kanske ringer till nån poolare du vet ;ö
Jag har ju sånna (:
men nu så ska jag...Ja jag vet inte men nåt ska man väl kunna hitta på^^
Klam klam då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0