En södag med kusinerna

Todeloo !

Idag äre söndag o imorrn äre skola igen -.-
Och dansen ='/ Den ä så tråkig !!!
Men de e ju trots allt bara tre gånger kvar nu ungefär !
I Lördags, alltså igår åkte jag till mormor och morfar och sov där ! ;ö
Med Maja och Måns mina små kusiner, dom ä så söt !
Måns ä 1 år o Maja ä typ 4 år !
Vi lekte dokotor, satt vi datan, åt godis, såg på tv, åt mat, va ute, va på lekparken och klädde ut oss !
Hahah vi hade jätte kul =D De vare faktiskt !  <3
Ja mormor o morfar skjutsade hem mej vid 16.00 nånting,
När jag kom hem så tränade jag lite innebandy skott, o nu, ja nu sitter jag här igen (;
Ska nog logga in på skissa&gissa som vanligt =P
Ja skriver väl en lite bit imorrn kanske (:

Ooledot ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0