En tisdag med brev från Rumänien

Tiisdag (;

Idag har jag vare på fotbollsträning, (UTE) Jippie !
Det var mkt kul.
Och Johanna, hon gick på fotbollsträningen fast hon inte fick hon, hahah :D
Jag skrev det där för att hon brukar läsa min blogg ibland. Hahhah, <3
Träningen började sju och slutade halv nio.
Före träningen så var jag med Jennifer, vi satt vid datorn, msn och skissa&gissa vi fuskade faktiskt men hur tänker jag inte avslöja ;ö
På skolan idag så gjorde vi åter igen ett nationellt prov, den här gången i matte. -.-'
Det gick sådär, först så skulle man räkna ut svaren själv och sen diskutera dom med en kompis, o då fick man ändra svaren om man ville, fast man fick inte sudda det man hade gjort först utan skriva med en annan penna.
Jag fick prata med SARAH <3
Och så fick vi våra brev från Rumänien dom skulle ha skrive ord på rumänska sen på engelska och på ljudskrift så man kunde uttala dom.
men det var inte mkt till brev jag fick inte =P
Och hon hade skrivit orden bara på Rumänska och på engelska inte nån ljudskrift nej nej. fast det förstod man juh redan.
Men jag är ju glad att jag fick nåt i alla fall (:
Det var väl fint och så men jag skulle villa ha ljudsktrifet och att dom skrev med en annan stil så man kunde läsa de. Dom skriver med en massa krumilurer =P
men ändå så tycker jag det är lika roligt att få brev från dom varje gång.
Det här var kanske sista gången jag fick brev från Rumänien men jag har skrivit min hem adress och hoppas på att dom ska skriva hem till mej ;)
Hahah...
Men nu så ska jag göra nåt annat (:
Bajs bajs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0