Fotbollscup

KRUScup lördag !<3

Idag så fick jag stiga upp klockan 6.00 imorse -.-'
För att det var samling klockan 7.20 i selånger (fotboll).
Jag har spelat cup idag, vi hade vår första match ungefär klockan åtta, då mötte vi SDFF.
Först ledde dom med 1-0 sen så sköt jag på mål men det vart inget men då sköt Sofie på min boll så det vart mål
ASSIST EMILIA BERGGREN ;ö
Om det nu var i första hahahha !
Sen andra matchen hade vi 12 eller halv 12 typ då mötte vi IFK Timrå.
Vi vann med 3-0,  första målet gjorde Julia, andra gjorde Johanna och tredje gjorde Sassa. Jag tror det var så =P
Imorrn har vi vår första match klockan 14.00, så hejja på osssssss !
När jag kom hem ringde jag Frida, vi va mäd SCOOOTT !
Han e så soit, vi skjutsade han i en barnvagn, men han rymde så det blev jagis =/
När vi hade fångat han så (SUCK) släppte Frida han så vi fick fortsätta med jagis ! -.- FRIDA ! :@ Hah <3
Sen så var vi lite på studsmattan med han men det gillade han inte, hela han skakade så han fick följa med in istället.
Då satt jag och Frida vi datan.
Sen så gick vi ut till Puma oxå, då så hade dom morotstävling.
Vem som kunde äta upp en morot snabbast. Puma vann oftast för Scott tuggar så segt...Fast han vann faktiskt TVÅ gånger !
O nu så har jag gått hem för Frida skulle bort fråga mej inte vart ;)

 SCOTT&PUMA
        

    Tjing Tjong !         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0