GranBarr !

Vad e de för en dag ? Jo det är FREDAG, MIN Sassas födelsedag !<3

GRATTIS SARAH !<3<3
Idag så har jag vare på skolan, o då så jobbade jag med svenska o sen ett nationellt prov i matte om nåh himla trianglar o sånt.
 Sen så jobbade jag lite om hur maten hamnar i kroppen o så vidare! ;)
När jag kom hem så fikade jag ute på altanen det är juh hur varmt som helst nu juh, skita skönt asså. Känns som sommar nu!
Sen ringde jag Jejje vi höll på med SkitiSkon_ och har spionerat. Heheh vi har haft asa kul, just nu så är Jejje hemma och äter jag ska väl oxå äta snart antar jag.
Men efter det så ska jag nog vara med Jejje igen <3 Vi kanske ska cykla till macken vi får se.
Imorrn så äre fotbollscup, KRUSCUP ! Hahah Jejje du vet ! =D
Nu så pratar jag i telefonen med Jejje o hon ska komma !
Så får nu ta och sluta skriva nu.
GRANBARR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0