GULD, GULD, GUUULD !

Tjollahoj Oboy !

Jag ska börja berätta om söndagen när jag var på selånger gruscup.
Först så spelade vi en match det var vinna eller försvinna.
Då mötte vi Timrå blå eller vit dom vi spelade mot på lördagen o vann. Matchen slutade 0-0 ingen hade lyckats gjort mål. Eller så var det 1-1 haha, men hur som helst så blev det straffar eftersom en var tvungen att vinna.
Malin P stod i mål för oss, dom som la straffar i vårt lag var EMMA J, JOHANNA B o MALIN N.
Alla dom satte sina, men Timrå satte bara två vilket betydde att vi hade vunnit och gått till final.
Så efter 57 minuter ungefär så skulle vi möta ALNÖ ;s
Hahah, det var väldigt jämt. Men sen så gjorde Alnö nåt så vi fick en straff, Emma J fick ta den. Det blev mål så vi ledde med 1-0.
Sen så gjorde Alnö ett mål -.-'
men sen fick vi en straff till ! Emma J fick ta den med o hon satte den. Sen så hade match tiden gått ut för Tomas våran tränare men domarn sa att det var tre minuter kvar så vi fortsatte att kämpa. Sen när dom minuterna hade gått så la han på en halv minut till ! Men sen så blåste han av o vi hade vunnit, Vi hade kommit etta, Vi hade tagit GULD !
Jippie !
Det var söndagens matcher.
Sen på måndagen hade vi prao.
Jag Sassa och Jenny praoade på Ängoms förskola. Fast det är ett dagis.
Det var jätte kul, vi lekte med en massa barn. I början så var dom blyg men sen så kom dom igång.
Vi lekte för fullt.
Jag var med Elvira och en tjej som heter Hanna.
Idag så äre tisdag idag så praoade vi också.
Då var jag med lite olika, T.ex. Elvira o Hanna ;) När jag kom hem så var jag med Sassa o Jenny.
Sen så åkte jag till birsta för Jenny har ju fest på fredag o ja vill ju ge hon en liten present dårå.
men det vart inte så lätt för hon säger typ inte vad hon vill ha ! :@
Men det blev nåt iaf men ja kan inte säga vad för då kanske Jenny får reda på de.
Men nu så ska ja ta o gö nåh annat.
Hejs Svejs  !

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare duharju nästan inga koment, jag ska nog ta och komentar bomba om det är ok ? x)

2009-11-17 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0