Lördag

Tjobah, idag vare lördag då (;

Idag så har jag vare m. Jenny & Jejje, dom sov hos mej igår till idag:P
Igår så hade vi typ skrattpartaj, du skulle allt bra gärna velat vara med vah ?
Idag så var jag och Jejje på fotbollsträning, den var väl helt okej (:
Sen så var vi med Jenny igen o då hoppade vi hopprep, dubbel.. =)
Och jag har fått en massa tröjor idag oxå, som Sandra har haft men som nu är väldigt små för hon.
Och nu så sitter ja o propppar i mej godis, eller...
Ja inte nu för du har jag redan proppat mej full med godis så nu vill ja inte ha mer ;)
Snart så ska ja väl spela sims tro jah, om ja inte fastnar framför msn.
Vilket blir väldigt tråkigt !
Puss hej, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0