Slapp dansen måndag

Tjobah ho ! Monday again =P

Idag så äre måndag igen, på idrotten på skolan så fick min grupp som ska va med i talangjakten träna igen.
Sarah tänkte dra sej ur men ångrade sej tack och lov !
VI BEHÖVER HENNE ! :)
Vi kom på lite nya saker till dansen o så.
Sen när jag kom hem så fikade jag sen va jag med Jejje.
Jag gick inte på nån himla skit dans idag ;)
För att Jejje kunde inte så då ville inte jag heller, plus att jag har hosta o sådär.
Så istället hoppade jag hopprep och hoppade studsmatta, vi lekte en massa lekar på studdsis (: Hihi. typ krokodilen eller va tusan den heter och nån himla ABC sak o mera!
Ja jag vet visst äre bättre än dansen ?
Hahah och super bra för min hosta ^^
Ja o nu så sitter jag här framför datan åter igen, nu så ska jag väl va inne lite på msn o så där, få väl se vad som händer sen.
ja sitter just nu vid min syrras dator för hon är nämligen i birsta och letar nån studentklänning eller nåt, så när hon kommer hem så kör hon väl ut mej ur hennes rum, =)
Jao så får väl passa på att göra lite annat vid datan då än att skriva blogg blogg blogg blogg o blogg..
Hejs svejs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0