Snorungeh !

Idag äre äntligen fredag, den efter längtade fredagen !

Ja idag har jag vare på skolan, jag gjorde klart den där bilen eller va man ska kalla det.
Den vart väl okej, =P Den går iaf på luft så den är miljövänlig ! (:
Sen så har jag gjort ett nationellt prov i svenskan idag, man skulle skriva en berättelse.
Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det gick så bra (;
Sen igår så hade vi besök från Rumänien (lärare) 13 st. Det var kul !
Fast jag träffade dom inte så mycket så jag kunde prata med dom. Men när vi hade tekninklådor så träffade jag Mihaila iaf, hon är så snäll (: O så var det en annan som bah ; "You are so beautiful" till mej o så berättade hon att hon hade en kompis i Rumänien som hette Emilia, fast på engelska såklart !
Jag gjorde ett nationellt prov i engelskan igår, lyssna tjoffset... Jag missade det när jag var sjuk för några veckor sen.
Jag tror att det gick ganska bra iaf måste jag säga.
Idag så kan jag faktiskt äta och lukta på vad som helst! Varför då ? Undrar ni säkert, jo fatt jag är så täppt i näsan så ja känner ingen lukt alls... Hahah ! Inte kul nej nej tvärtom, vi ska säkert äta nåt gott till midda idag o jag kan inte känna smaken, Nej det är inge kul !
Men aja, vi får hoppas att ja kan känna lukter o sånt imorrn då.
Imorrn äre fotbollsträning igen, men tyvärr så får jag inte gå på den heller ! :( För att jag har ont i halsen och är så täppt i näsan,
Jaop, så äre vettö men nu ska ska jag logga in på skissa&gissaoch spela lite där,

VI HÖRS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0