Vi vann mot killarna !

Haaaaaaaaalloj !

Torsdag idag då, idag på skolan spelade jag kort hela första lektinen "tecken", för halva klassen var på slöjd "sy".
Men dom som har trä hade ingen lärare så då fick vi va kvar på skolan o gö typ vad vi ville (:
Sen så gjorde vi ett nationellt prov.
Efter skolan så följde jag med Agnes sötisen hem <3
Vi hoppade studsmatta, spelade kort, spelad nåt annat spel =) Och ännu ett spel... JAG kallar det garv spelet för det var precis vad jag och Agnes gjorde när vi spelade det.
Men tyvärr så åkte jag hem ganska tidigt, klockan 17.00 ungefär för att jag skulle på fotbollsträning som började klockan 18.30 o så skulle jag äta o så.
Det var skit kul, först så var det som en vanlig fotbollsträning brukar vara i en timme, sen så spelade vi match mot pojkar 96 i en halv timme.
I det laget spelar även några killar från min klass, VI VANN! Med 1-0..
hahah JIPPIE !
Det trodde dom inte för på skolan ha dom gått och sagt vi kommer vinna vi kommer vinna.
Fast det har vi tjejer med men vi hade iaf rätt ;ö
O så nu när jag kom hem så duschade jag och tjatade på syster min att få sitta vid hennes dator, det vart lite bråk då :Ö För hon tycker att jag JÄMT sitter vid hennes dator. Men det var väl att ta i tycker jag !
Nu så ska jag nog spela lite piano, jag kan inte min läxa som är tills imorrn men aja.
Eller så sitter jag kvar framför datan (:
Jag röstar på det andra förslaget !
Hahah ;)
Men nu ska jag gå, tjongelong Hah ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0