Tjobabalabaloooo:)

Tjobabalabaloooo:)

Idag så har jag varit med Jenny. Jag har sovit där.
Vi har varit i affären. Det är ganska mkt REA där för vi ska göra om i den.
O så har vi pysslat till affären. o spelat kort, som inte var till affären.
O så har det ju regnbat regnat o regnat idag :(
Men jag har vare på fotbollsträning idag oxå. Men då regnade det faktiskt inte :)
Men i slutet fick jag ont i knäet av nån konstig anledning.
Imorrn ska jag nog va med Emilia skoglund. Vi får se vad det blir av det. O så kanske jag ska på birsta.
Jag hoppas vi åker på fredag ist.
O I förrgår så spelade jag min första 11 manna match. (Träningsmatch) Vi mötte Alnö. O vann med 2-0. Jippie !!!
Det känns bra =) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =)
Ååååh, på måndag börjar skolan -.- Längtar lite men inte speciellt mkt, det kommer bli så jobbigt med alla läxorna o så.
Nu ska jag sitta vid msn o så.
Hejs svejs i GranBarrs skogen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallo!

Låter inte så kul det där med regnet, men vi får väl hoppas att det blir bättre för snart kommer jag hem;) Men kan jag typ va med dig på måndag. Det ska bli lite pirrigt! :D



Många kramar Karin! <3

2008-08-21 @ 15:45:00
URL: http://enbloggomkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0