4 December 2008

Hejhej :)

Nu var det ett tag sen man skrev är då :P
Men nu är det iaf December, JULENS månad :D
Oj, oj, oj vad jag längtar till jul nu känner jag!
Jag vill bra upp o hoppa, fast jag vet väl att julen inte kommer fortare för det. Men ibland kan det kännas lite skönt ;)
Julkalendern har börjat :)
Du kanske har tittat på den?
Det gör jag, VARJE dag! :D
Det är inte den bästa kalendern, men den är faktiskt lite rolig ibland^^
Om du inte har sett den kanske du borde se ett avsnitt eller två tkr jag :D

Nu för tiden brukar jag tyvärr vara på skolan varje dagförutom LÖRDAG och SÖNDAG!
Jag är oxå inne på en liten sida som heter gosupermodel.se.
Det är en väldigt kul sida:)
Kanske du oxå tkr det?
Men nu ska jag gå.
Du har kanske lagt märke till att jag inte skrev nåt om dagens händelser, o det är för att det inte har hänt nåt kul!
Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0