Djur och sport kanalen och idol vinnaren!

Hejhej!!!

Idag har jag vare med HANNE :D :D
Vi har skrattat mkt, hahah vi skrattade jätte mkt åt djur o sport kanalen :D :P
O så satt vi vid datorn o lekte blindbock :P Hanne var bäst!
Sen nu så har jag sett på idolfinalen.
Gissa vem som vann?
KEVIN! :D
Alice kom två hon var också jätte bra.
Innan nån hade vunnit visste jag ATT Kevin skulle vinna, men jag viste inte vem JAG ville skulle vinna.
Men det blev Kevin o det var ju bra för han blir ju sååå glaaad! :)
Imorrn ska jag ha julklappsbyte med nåra tjejer i klassen vi ska laga mat, se på film, åka madrass o grejer.
Riktigt mysit ska vi iaf ha :)
Fast innan det måste jag tyvärr vara sargvakt.
Ja jag vet det låter konstigt jag fattar det inte själv.
Kanske nån tar sargen o stoppar den i handväskan o springer iväg, ja då kan det ju vara bra o vakta den ;S
ÅååH!!!!
Om dom som spelar river sargen måste vi laga den. JIPPIE! Dom kan inte göra det själv heller :@
Aja, jag får ju ha kul efter, kanske det är super duper jäte jätte kul o va SARGVAKT oxå vem vet?
Hejs svejs måste sova :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0