köpa, hav, stol, 10 :D

Hohooo du har nånting att läsa !

Idag så har jag vare på skolan.
Helt vanlig dag. Ska fundera....
Jo men en helt vanlig dag.
Imorrn inget jobb inget slit :)
Hah okej lite jobb lite slit, ska bära pepparkaks plåtar x)
Jag ska tebaka te RUNSVIK :D
Kul, kul tkr jag faktiskt.
Pysseldag där imorrn, o 6:orna som gick där i 5:an får åka tbx :) (Nåra st)
Jag får, ska baka pepparkakor som ni säkert fatta om ni inte är helt tappad bakom en buske...
Man kan dansa, baka pepparkakor o pyssla.
Jag ska baka pepparkakor.
Sa jag det ?
Aja, ska bli kul o träffa dom gamla fröknajna ;)
Här är en liten kul sak.
Säg dom här sakerna på engelska:
Köpa,
hav,
stol,
10
buy,
sea,
chear,
ten.
(stavningen,bry er inte om den tack)
O så säger du dom snabbt, va blir det då?
Svar: BAJS I STJÄRTEN ;)
Hahahahhaha:D
Lilla Fridis sa den till mej:)
Jag har oxå vare på träning idag.
Kult då.
Har oxå vare inne på gosupermodel.
men ska dra nu, måste sova litte granna:)
Kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0