Min otroligt sega dator!

Hejhej :)
Nu ska jag berätta snabbt o kort hur min dag har varit:
Idag har jag vare på skolan.
Helt vanlig dag fast jag hade två håltimmar ;)
Sen följde Hanne med mej hem :)
Vi hade kult skrattade mkt :)))))
Vi spelade spel,satt vi datorn, åt och pratade.
Det mesta Hanne sa var faktiskt : DET SPELAR INGEN ROLL!!!!!!!
Imorrn kanske jag ska va med Hanne igen :) Fast då ska nog jag åka till hon :)
Jag måste få berätta en OTROLIG saak, jag satt vid MIN EGEN DATOR idag!! :O :O :O
Det har jag inte gjort på flera månader typ.
Fast när jag satt där så blev jag påmind hur otroligt seg den var.
Det var inte så kul, jag kände hur jag verkligen ville ha en ny dator ;d
Men jag måste tyvärr sova nu :P
Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0