Fam. Björklund o Berggren

Hallooooo !

Igår kväll så var jag mamma o pappa hs familjen Björklund.
Jag o Frida var med kaninerna o så målade frida prickar på sina kaninhinder som hon har byggt.
Sen hoppade vi lite m Mini som Frida nu faktiskt kanske tänker döpa till Peak.
Hon var jätte duktig.
Det är tyvärr bara två kaninungar kvar hos Frida nu. Bo o Mini(Peak)
Sen så hade Wilma en rockrings show som jag o Frida tittade på.
Sen så gjorde jag o Frida en show på studsmattan som vi visade för Wilma, den hette "Hoppa studsmatta i otakt"
Sen så gjorde Jag Frida o Wilma en show alla tre på studsmattan, som vi visade för föräldrarna.
Frida o jag spelade en liten fotbollsmatch med minimala mål o en pytteliten fotboll.
Frida vann på straffar.
Sen så ville Wilma ha en badminton turering.
Jag o Frida kom till final efter 4 matcher.
Då vann Frida där oxå, väldigt jämt.
Det stod 9-9 sen så fick Frida matchboll o då missade jag den så då vart det 10-9 o Frida vann med ett poäng.
Efter det så satt vi en stund vi datan sen så skulle ja hem.
När jag kom hem så la jag mej efter en liten stund.
O idag så ska jag mamma o kanske Sandra på birsta.
Imorrn ska jag till min käre kusin, eller kusiner.
Nora o Alice.
Men nu ska ja dra.
Koblajja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0