Ny mobil

Tjobba ho indian sko !

Idag så har jag vare i birsta o då köpte jag (mamma) en liten present till en liten vän ;ö
O så köpte jag en sak till mej själv. En mooobil :)
Hoppas den e bra nu då.. Pappa har en sån o han säger att den e bra så vi får väl lita på han då.
Den måste ju ladda väldigt länge tyvärr. =/
Men jag ska åka till Karin ungefär halv fem, o då så tänkte jag ta ur den ur laddningen. Men jag har knäppt lite kort me den o så ....
O så var jag en liten stund me Jejje...
Sen så har jag inte gjort så nycket mer tråkat äte o så.
Jo jag har lekt med Ludde o pratat me Jenny <3
Pengarna jag köpte mobilen för skulle egentligen gå till en bärbar dator -.-' Det kom ja ju långt me ^^
Nu så får vi väl se vad jag ska hitta på.. Typ nåt,
Puss hej Kram hej <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0