Tältat

Hejhej,

Jag har sove hos Frida två nätter irad nu me hon o Tesse, vi har tältat.
Det har vare kul.
Båda dagarna (igår och idag) har vi åkt ring eftter motorbåt. Gissa om det är kul !? ;ö
Igår så ramlade bara Tesse av.. Hon åkte m mej då men ja lyckades hålla mej kvar så inga problem för mej.
O så idag var de bara Frida som ramlade av. Då åkte hon med mej, -.- Hahah jag för otur m mej. Men ja höll mej kvar idag oxå.
-v- Vi har haft det riktigt kul båda dagarna o riktigt mys m kaninerna.
Tesse o Frida ska tälta inatt med, det blir fjärde gången för dom. För dom hade tältat en dag innan ja tältade med dom.
Imorrn så kanske ja ska va lite me Emilia. Det ska bli riktigt kul för det var länge sen.
Så vi får väl se. Just nu så sitter jag o skriver blogg samtidigt som jag tittar på tv m syrran.
Men ska dra
Heeeeeejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0