Töntklubb, vill du va me ?

Hejhej,

Idag har jag sove hos Jenny. Jag drömde att det brann i tjärn ?
Hahah.
Vi har badat i rännö idag.
Det var faktiskt jätte skönt, vi badade flera gånger.
Vi åt lunch på Dannes. (Hamburgare o strips).
Vi cyklade hem.
Jag o Jenny startade faktiskt en töntklubb idag. (När vi cyklade hem)
För vi ser ut som svampar i våra cykelhjälmar o de e ju inte spec coolt så vi så vi gjorde en töntklubb.
Har du en ful cykelhjälm som du ser töntig ut i får du va meed. Fast... Om man e för töntig så får man inte heller va me.
Man ska bara va töntig när man har hjälmen på sig.
Men lycka till, har du tur så kansker du få va me.
Sen hemma så va jag m Jejje o Jenny. Vi hade väldigt kul.
O nu e ja här hemma.
Ensam en fredag kväll.
Eller ja mamma pappa Jonas o Ludde e ju i o för sig hemma oxå.
Kanske ska se på film eller nåt =)
Puss hej tjing tjej. Skepp o hoj tjong boy ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0