Vaaaarmt =)

Hejhej.

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men jag sitter inte vid datorn nu så mycket för det är så varmt ut på dagarna. Typ 30 35. Riktigt skönt, badar ofta.
Idag har jag inte gjort så mycket badat badat. Tesse kom en liten stund oxå, då badade vi och spelade kort =)
Nu så sitter jag o ser på tv med Sandra :)
Sen så ska jag se ännu mer tv.
Jag har tyvärr ont i handleden idag, jag ramlade igår på fotbollsträningen på nåt konstigt sätt o då fick jag ont i handleden.
Fast det är lite bättre nu.
Imorrn har jag fotbollsmatch. Vi får se hur det går med handleden, men som sagt man spelar ju inte med den =P
Men nu så har jag inget mer att skriva mer än att det är varmt ute o varm i tjärn o att jag ska se på tv.
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0