ÄLSKA KANINUNGAR

Hej tjo !

Idag så har jag vare med Frida o Tesse.
Vi har spelat fotboll o vare med kaninerna.
Ungefär vid kvart i nio kom det några till Frida som ska köpa två kaninungar o dom skulle få se o välja dom idag.
Dom fick välja mellan tre.
Det var en brun.
En vit med prickar lite luffsig som heter Roxy.
O en vit med prickar inte luffsig som heter Mini.
Dom valde den bruna o Roxy.
Så Frida ska behålla MINI !
Hon är sssssiita söt....
Det är en kaninunge kvar som inte är "BOKAD" eller vad man ska kalla det. Så om du är sugen så finns det en brun kille.
Han heter BO... Fast kallas Bajs Bo ibland ;)
Bo är gift med Roxy.
BOHJÄRTAROXY
På söndag kanske jag ska va med Frida. Då hoppas jag få säga adjö till alla förrutom MINI en sista gång så dom inte bara åker =/
Jag kommer saknar dom. O jag som har blivit så fäst vid Bo.. <3
BoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBoBo
Fast de e klart jag kommer sakna AAAAALLA kaninungar super mega mkt.
Tur att En kanin unge får bo kvar iaf.
O Frida en sak ska jag säga dej, kaninungen heter MINI o ingenting annat. Nu har jag bestämt att den SKA heta Mini.
Så äre bah satt ni vet.
ÄLSKA KANINUNGAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0