Film dag med Jejje

Hejhej,

Igår var jag med Frida o Cajsa... Vi badade vill du veta vad som var lite roligt me de ?
JA !
Vi hade lika dan bikini allihop, fast olika färger men skit i de.
Sen så var vi as mkt med Kaninungarna, vi tappade faktiskt bort en.
Vi räknade o dom var bara fem, o så räknade vi igen men dom var bara fem o igen o igen o igen.
Fast sen när jag räknade igen så var dom sex men den borde ju ha komme dit sen för den var inte där, det var faktiskt bajs bo som var borta :O
Idag har jag vare med Jejje, fast imorse så spelade vi fotbollsmatch först då vann vi med 20-0. Jag gjorde två mål =)
Jag o Jejje har badat flera gånger det har vare as varmt i vattnet så det har vare jätte skönt.
Sen så har vi oxå försökt att spela in filmer men inte en enda blev bra. Hah vi as garvade as mycket ba as.
Vi skulle göra nå reklam filmer.
Först om kjolar sen om hoppreps skola. Vi fick gör om dom säkert minst tusen gånger o inte nån vart brrra !
De va lite tråkit men vi fick ju ha kul iaf.
Imorrn ska vi hälsa på, på sköle igen. sen på tisdag så äre väl inget speciellt men på onsdag äre joggingdag -.- sen på torsdag äre.... SKOLAVSLUTNING ! o sandra tar studenten:)
På fredag åker jag upp till hudik för då äre cup =D
Nu så får vi väl se vad jag tar o hittar på ^^
Hejs svejs i hallon skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0