Joggingdag

Hejhej....

De var ett litet tag sen jag skrev nu, men vet du vad ? Jag tänker ändå inte berätta vad jag har gjort dom dagarna jag inte har skrivit, mohhahah !
Idag har det iaf vare joggingdag, det har tyvärrr regnat =(
Men det har väl varit okej ändå, jag skulle springa med Kakan Jejje o Jenny men jag o Jenny sprang ifrå Kakan o Jejje så jag sprang bara med Jenny. Vi sprang nio varv, den som sprang mest i vår klass det var Lellenea <3 hon sprang 15 varv.
Jag fick inte speciellt bra pricer men det duger väl jag behåller dom j ändå inte för jag tog allt till min Jennys o Agnes affär.
Det börjar bli lite proppis fullt där.
Vill ni veta vad jag åt i dag på joggingdagen ? Jag bryr mej faktskt inte om ni vill veta det eller inte för jag tänker ändå skriva det.
Jag åt två korvar drack två glas jouse, o ¨så åt jag ett äpple en typ kladdkaka o två ballerinakakor.
Fast jag åt inte allt på samma gång.
Men nu så ska jag nog sova.., Eller jag ska iaf borsta tänderna o lägga mej o läsa,
Vill ni veta vad som ska bli så kul imorrn då ?
JAG HAR SKOLAVSLUTNING !
SANDRA TAR STUDENTEN !
VI FÅR EN MASSA BESÖÖK !

Ja det äre.
Men nu så säger väl ja,
Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0