Kolmården

Hejhej,

I förrgår kom jag hem från kolmården.
Nu ska jag berätta vad vi gjorde där o så.
Först så klev vi ju på tåget då satt jag med Jenny o jag mådde jäääätte illa.
Sen när vi var framme så gick vi runt o yrade i stockholm (kändes de som) sen så gick vi på vasa museet..
Skeppet var ju hur stort som helst asså. Jag knäppte hur mycket kort som helst.
Sen så åkte vi båt till andra sidan o då ja kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde då.
men iaf när vi skulle få stugorna som vi skulle sova i var det hur mycket strul som helst.. Äre här vi ska sova ? Ja de är de ! Vf är det då folk i våran stuga ? Inte vet jag ! Ååååååh ! Fast såklart visade de sej att VI hade gått fel när vi var framme så gick vi in stugorna o bäddade. Jag sov med Jenny Jennifer o Karin.
Vi hade typ skrattanfall... O vi gjorde lite olika saker... Mohha:P
Sen dagen efter fick vi gå upp ganska tidigt vi tittade på en massa djur.
Det gorde dagem efter den oxå fast då mockade vi även åt elefanter.
O  mer mer o mer.
men ja orkar inte berätta vad vi gjorde ;)
jaja jag köpte saker oxå men nu skiter vi i vad jag gjorde på kolmården ni får fråga mej istället.

Igår så var jag med Frida, vi satt vi datan sen så var vi med på kaninbröllop, två av hennes kanin ungar skulle gifta sig.
Bo och My. Men My vill einte gifta sig så han fick gifta sig med en annan sen vart det efterfest. Vi hade faktiskt jätte kul.
Sen så hoppade vi studsmatta o gjorde en Rockrings show. Haha vi SUGER på att rocka rockring, men idag tror jag att vi ska visa uppvåran super fina show.
Nu så ska jag göra nåt men vad har jag ingen aning om.
Bara så du vet så är jag Jennifers GranBarr o hon är min Prickikorv <3
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0