Lill@ vm

Hejhå farbror blå ! Jag är inte död tant röd !

Nu sitter jag här framför datan nytvättad. Jag har nästan nyss komme hem från lill@ vm, förstår du lille vän.
De började redan igår **,
Ni kan få se restultaten som vart för oss  igår... Jag skriver oss först på varenda match nu ^^
Matfors if - Timrå blå   - 1-0
Matfors if - Norrham    - 2-0
Matfors if - Njurunda   - 11-0

Ja de betyder ju att vi vann våra matcher igår (Y)^^
Jag gjorde tyvärr inget mål men det var jätte kul ändå..
Nu ska du få se resultaten för dagens matcher...
Matfors if - Norrham    5-0
Matfors if - Njurunda   8-0
Matfors if - Timrå blå   2-0
Ja de betyder ju att vi vann alla våra matcher idag (Y)^^ (oxå)
Inget mål idag heller men super kul.
imorrn möter vi de lag som kom sist i sin grupp =)
Jag o Issa tyckte att vi (hela laget) spelade skit segt mot Njurunda idag så vi fattar inte riktigt hur vi kunde vinna med 8-0.
Issa retar sin kusin Sebbe väldigt mkt (han spelar fotboll i pojkar 96) hon skryter om att vi vinner hela tin. För för dom går de inte riktigt lika bra.
Mohahhahahahhahahah säger jag bah ;ö
Ja jag hoppas att syster min klipper mej ikv...
Ses majones... Haha den va bra va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0