Min dag idag

Hejhå stå på tå !

Idag så har jag vare med Jenny. Vi har...Gjort en hel make over (: O knäppt kort.
O vare i affären o knäppt kort.
O så har vi hoppat studsmatta o åter knäppt kort.
Fast därimellan nånstans har vi äte oxå.
Sen gick jag hem o åt. o efter de så vare fotbollsträningen som väntade.
Mamma o pappa skulle däremot åka till mina kusiner maja o måns, dit ville jag faktiskt oxå. Dom fick tårta ? ;O
Nu har jag duschat.... O nu sitter jag här framför datan.... Ska snart till Jenny hoppas jag.
Ska nämligen sova där hade vi tänkt., Vi ska ordna lite heeeeeeeeeeeemma spa. m ansiktksmasker fotbad massage o allt ^^
Imorrn väntar vi oss en bra film på bio.. Men får se hur långt vi kommer me de, vi kommer säkert stanna här hemma men de var så länge sen jag var på bio så jag längtar nästan dit.
Ja men tjobba hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0