Sommarblogguppehåll !

Hejhej !

Nu var det lääängesen jag skrev, men de e fatt jag sitter typ inget vi datan nu när de e sommarlooov !
Om ni vill...Jag vill iaf så kan vi kalla det sommarblogguppehåll !
Jag har hunnit gjort ganska mycket på bara lite mer än en vecka.
Spelat fotbollscup, tältat tre gånger.. Jejje har sove här, jobbat på HL display. mm.
Ja de är tyvärr idag jag har jobbat på HL, de suger de e skita tråkkkkkit !
Imorrn så tänkte jag höra om jah kunde va me Frida annars blir de väl Jenny <3<3
Jag har typ inget o skriva;)
Så blir ett ganska kort inlägg.
Nu ska jag väl sitta vi msn ett tag o sen läsa o så får vi väl se vad som händer sen =)
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0