Sandra, studenten <3

Haaaaaaaaaalloj !

Jah imorse så vaknade jag halv sex, men skit samma.... Jag läste en stund sen så åt jag frukost.
Efter de klädde jag på mej o så. Sen kom Jejje till mej o vi övade lite piano. Sen gick vi ut till bussen men det blev så att vi åkte bil till kyrkan.
Ni förstår att jag har nämligen haft skolavslutning idag.
Jag o Jennifer spelade ju piano tsm, o så sjung hela klassen thank you for the music. Sen så fick vi i femman rosor.
Sen så gick vi upp till skolan för vi skulle ha en liten picknik hela klassen. Då fick Isabella en present av mej o Jenny eftersom hon ska börja på en annan skola så vi kanske inte träffar hon nåt mer, iaf inte nå ofta.
Hon fick ett halsban o ett vykort med hästar på o så en dikt, den var så här.
Isabella Bergh,
du är som solens egna färg.
Det är tråkigt att vi kanske aldrig mer ses,
för du är ingen liten mes.
Dej kommer vi alltid att minnas,
för i våra hjärtan kommer du alltid att finnas.
Kram Emilia & Jenny <3

Ungefär så var den.
Sen efter pickniken så åkte vi hem o sen nästan direkt eller ja efter en timma åkte vi in till stan.
För Sandra tog juh studenten idag.
Först så såg vi ju när dom kom ut. O dom hade tydligen haft några tävlingar om vem som skulle få gå ut först o den som hade mest poäng fick gå ut först.
O vet du, Sandras klass vann så dom gick ut först.
Sen så fick hon ju en massa blommor o gosedjur o ja en massa saker som skulle hänga runt halsen.
Sen så skulle dom ju åka last bil. Då gick jag mamma pappa Jonas o mormor o köpte oss varsinn mjukglass, sen gick vi till pappas jobb och stod på hans balkong o vinkade åt Sandra när hon åkte där i last bilen vi höll upp skyltar.
O sen så gick vi ner igen o knäppte en massa kort.
Sen så åkte vi hem.
Hemma så var jag med Jennifer.
Sen fick vi en massa gäster, mormor o morfar, Eva, Nora Alice Ingela o Hasse, o grannarna o så var Daniel här såklart... Glömd ?
Sandra fick en ny mobil, FUBBIT ! o så fick hon presentkort.
Jag o Nora ha typ spelat fotboll filmat o sutte vi datan.
Nu har alla åkt hem o Sandra har åkt på nån fest.
Nu så ska jag lägga in nåra bilder hade jag tänkt !

De vart mest på student mössan, men jag orkar inte ladda upp mer bilder får göra de en annan gång.
Nu sägger jag bara,
Sooooommarlov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0