Vattenballonger <3

Hejhej,

Vill börja berätta att det har varit 30 35 grader varmt idag.
Imorse spelade jag fotboll, du kan ju gissa hur mysigt det var... I 30 graders värme. Jag höll på att DÖÖÖ !
Jaja, tack och lov så klarade jag mej.
När jag kom hem så köpte vi glass på macken. Mums =P
Sen så var jag med Jenny, vi hade faktiskt en liten piknik ute på hennes gård, vi åt bagett o bullar.
Sen så hoppade vi lite studsmatta. men det var otroligt varmt så vi gav upp vi gick in istället.
sen så kom Sarah, då gick vi ner o badade i tjärn med Emma o Erica, sen kom Jejje också ner.
Det var jätte härligt i vattnet, första doppet i år faktiskt på första sommarmånaden.
Sen så gick vi upp, då fyllde jag Jenny o Sarah tre ballonger fulla med vatten sen gick vi ner o badade igen.
Det är skit kul att bada med vattenfyllda ballonger man ska kasta i dom i vattnet, för då sjunker dom sen flyter dom upp igen. Du borde testa.
Fast ibland så kan det faktiskt hända att dom aldrig kommer upp till ytan igen, det är väldigt sorgligt, för en vattenbalong blir snabbt som en i familjen.
Sarahs ballong försvann, tyvärr.
Nu tkr jag att vi tar en tyst minut för lila lock, den hette så.
Så då var vi klar. Min hette Putte o Jennys hette Lillen.
Vill du se bilder på dom ?
 Det där är alla tre´s.
Det där är min <3
Det där var Sarahs (snyft)
Det där är Jennys.
Ludde tyckte att det var jätte varmt idag stackarn;
 Han är så otroligt sööt <3
Men nu ska jag faktiskt sova för jag ska upp tidigt imorrn.
Imorrn åker jag till stockholm med klassen vi ska till kolmården.
Jag kommer inte hem förrän på torsdag kväll, så jag kanske inte skriver i bloggen förns på fredag kanske eller nåt.
hejs svejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0