Bilder mest

Tjobba ho !

Idag så har jag vare på skolan o då så var de som en vanlig skoldag vi hade engelska jobbade med kroppen o hade svenska o musik o så va vi inne på rasten o tränade jag Karin Jejje Jenny o Sassa.
Sen när jag kom hem så såg jag dom super duper dundersöta kaninungarna igen, Fridas du vet.
Nu har dom blive större o har hår på sej dom är skita söta jag önskar att jag hade en bild på datan men ja ha bara på mobilen tyvärr.
Men jag tänkte lägga in en massa andra bilder nu som  jag har knöppt igår lr nån annan dag kanske.
Jag vill bara berätta att mitt nya ord är minimal.
Jag och Jenny det där <3
Min fötter i Sandras skor ! ;)
GranBarr älskade GranBarr <3<3<3
GranBarr e helt enkelt de bästa ja vet:D¨
Min Ericas o Emmas fötter (:
Vet ni va ja ska gö nu?
Det vet inte jag iaf.. men hejs svejs så ses vi väl (:

Puss o gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0