Busade med Ludde

Hejhej,

Idag så gick jag upp klockan 8.00 för jag spelade fotbollsmatch.
Vi mötte Lucksta, vi vann med 7-4 tro ja de blev ;)
Sen så åkte vi till mormor o morfar, eftersom det är morsdag idag;)
Vi fikade, TÅRTA =D
Sen så har jag typ sutte och skrive en berättelse hela dan...
Idag åt vi även mat ute. Det har vare jätte härligt väder.
Jag var ute alldeles nyss o busade med Ludde, jag hade bara piratbyxor o t-tröja.
Här kan du få se några bilder som jag faktiskt knäppte nu när jag var ute o busade med Ludde,

Fats jag busade inte speciellt länge med Ludde, för han käkade bara gräs hela tiden.
Imorrn så ska vi visa upp dansen som vi ska ha i talangjakten för typ hela skolan.
Pirrigt ;)
Men nu ska jag hitta på nåt annat,
eller så fixar jag lite med bloggen.
hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0