Dans uppvisningen

Hejhej !

Idag så har jag vare på dansuppvisningen.
Det gick helt okej, o det var jätte kul (:
Jag tror jag kanske kom av mej på ett ställe men annars gjorde jag allting rätt '',
O jag tkr det är jätte kul o stå på scenen o så o våran dans var väl typ BÄST !
Heheh, men den va bra iaf.
När jag kom hem så började mamma o pappa med maten... TACOS, vi åte UTE för första gången i år det var jätte härligt. Idag hare vare över 30 grader i solen, du kan ju tänka dej va skönt. Sen så har jag ringt Jenny o jag ska va med hon o Elin, det ska bli jätte kul men just nu är dom uppe hos Elin dom ska ringa när du kommer ner till Jenny för ja orkar inte gå dit upp ^^ Sen så får vi väl se va vi hittar på. Kanske kommer va i affären vet inte jah, för Elin tro jah hade saker som vi kunde få ha i affären o sälja asså snäll vah =D
Jag har inte så mkt att berätta.
Men hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0