Ett hål i golvet

Hejhej,

Idag så har jag vare på skolan.
Jag hade utv.samtal om alla nationelleproven ;O
Fast det hade faktiskt gått bra på dom =)
Men det var ändå läskigt, jag hade faktiskt bäst i matten tror jag, det trodde jag iaf inte att det skulle vara c(:
Sen efter middagen idag ska jag åka på birsta hade jag tänkt, med mammie, Sandra kanske ska mäd.
Jag ska köpa examenskläder.
På fredag får vi reda på klasserna, sen nästa vecka tror jag att det är talangjakten då jag Sarah Jejje Jenny o Karin ska dansa.
Ooh pirrigt, o sen om nåra mer veckor den 2 Juni så ska jag på klassresa det ska bli jätte kul.
Imorrn ska jag nog vara med Min Frida <3
Kunde inte idag för hon ska visst klippa sig.
Vill ni veta en sak ? Jaaaaag viiill haaaaaa eeeeeeen nyyyyy moooobil !
I måndags så skulle Karin jag Jejje jenny o Sassa träna på dansen hemma hos mej, o så skulle vi göra de ute i träningsrummet.
O då så skulle två av mina kompisar flytta en massa vikter så var på en skivstång eller va de heter.
O så tog dom bort alla vikter på ena sida så då vart det ju mkt tyngre på den andra sidan där alla vikter var kvar så då dunsade den ner i golvet. O vet ni va som hände ? Vill ni höra fortsättningen ? Tveksamt ?
Här kommer den iaf för de är den bästa delen.
Det blev ett HÅL i golvet. alltså bokstavligt det blev ett hål, hahah. Det var lite roligt faktiskt.
Så nu har vi ett hål i golvet i våra träningsrum
.
Hålet  du ser ju själv, Mohhahah:D
Hejdå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0