Genrepet av dansen

Hej hå !

Igår så gjorde vi vårt SISTA nationellaprov ! O Jag o Agnes följde med Jenny hem o vi gjorde vår lilla affär Krims Krams ! Haha
Idag så va ja på skolan sen så klev jag av bussen vid tempo o gick till frisörsalongen som är nånstans där de är ju så att syster min praktiserar där så hon tänkte klippa mej lite idag.
Hon klippte på längden o sen såklippte jag raklugg =) De vart helt okej ^^
Sen så va jag i stan från klockan 17.00 till 18.00 för jag var på genrepet av dansen, för imorrn så äre uppvisning. Vi ska ha svarta leggins bevärmare klackeskor vitt linne och kavaj o en slips (; Vi ska dansa till en skit låt - Money med pink floyd eller nåt inte tusan vet jag..
Det var en liten tjej idag som sa så här till mej; - Vart är din syster ?
haha jag Karin o Jejje höll på att dö av skratt det var hur kul som helst o sen sa Karin bah, - Hon är väl hemma antar jag !
För jag kände inte den där lilltjejen som sa så hon tyckte säkert att jag såg ut som en annan.
Hah <3
Sen så får jag väl se vad jag hittar på mer imorrn men ja ska va där klockan 14.00 imorrn o så börjar uppvisningen kanske klockan 16.00 17.00 eller nåt o de e ju inte bara vi som ska dansa så vi få väl se hur lång tid det tar.
Men nu så ska ja hitta på nåt annat,
tjo flöjt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0