Hej hå^^

Hejhej
Idag på skolan så fick vi visa upp våran dans (talangjakten) för 4:an 3:an 2:an o 1:an.
Jag tycker att det gick helt okej.
O så fick vi se fyrans.
Sen hemma så vår jag med Jejje, Kevin, Jenny o Sassa.
Vi spelade brännboll.
O lite fotboll.
Sen så var jag hos Jenny o vi var i våran affär.
Här ska du få se nåra bilder som jag har knäppt idag,
Först; så här fint väder var det

Min Sassas o Jennys fot, (fötter)

Mina fötter;

Min, sassas o Jennys hand (händer)

Min hand;

Min mobil;

Men borde inte jag komma på nåt nytt ord ?
För jag använder aldrig minimal längre !
Fast såklart granbarr är alltid mitt ord, men man borde ha ett ord som man byter ut oxå.
Ska jag kanske ha Hej hå ?
Hejhå, hejhå... Det använder jag ju redan.
men aja det får duga.
Mitt nya ord här hejhå.
HEJHÅ !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0