Hos Nora o Alice

Tjobbbbbba !

Nu sitter jag här hos min käre granbarriga kusin.
Vi sitter nämligen framför datan o skriver blogg och slåss -.-'
Idag har jag faktiskt vare på stan med Jejje Jenny Karin o Sassa.
Vi har köpt en hatt till talangjakten eller ja en hatt var då. O så typ en skarf eller en halsduk som vi har ovanpå.
O dom andra utom jag o jenny köpte en tröja oxå.
Vi åt på mcdonalds oxå mums (:
Ja o nu så har jag o Nora faktiskt precis fikat lite o det var inte bara mums utan Mums fillibabba !
Ska väl åka hem sen då o imorrn ska jag göra nåt fantastiskt roligt.
Öhm nej inte precis, JAG ska STÄDA på SOPTIPPEN det lixom passar inte mej !!!!!! :O
jag gör det inte frivilligt utan ska tjäna pengar till fotbollen, vi får 120 eller nåt per person.
(SUCK)
O nu så sitter jag o lyssnar på när min andra kusin lill Alice sjunger !
Nu ska alice skriva nåt;
bjy8ydfrew// ALICE, bra vah ?:D
Nu så tänkte jag att jag skulle läsa en liten berättelse som Nora har skrive
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0