Marmenspelet o hur dagen var sen

Hej hå,

Idag så har jag vare på lucksta skola o haft marmen spelen. Det var luckstats femmor, alstas femmor o runsviks femmor som var med.
Först så var det nåt att man skulle leta bollar under konor det var helt okej, sen var det nåt brännbollstjoffs o de e ja ju så dålig på så det  var ingeh kul.
O sen så skulle man trä rockringar över sig typ det var faktiskt kul.
O så hade vi typ fritt o så, man lärde ju känna nåra nya.
T.ex, en som heter Ester... Äh det var mer jag orkar inte säga alla.
Så det har varit en rolig skoldag.
Ehm, hemma så var jag med Jennifer, då tränade vi på piano för vi ska spela på skolavslutningen, det kan bli the rock lr the parade ja vet inte vikken vi bestämde.
Sen så ringde vi Sarah o jenny men dom kunde inte komma så då ringde vi Karin istället o hon kom.
Då spelade vi brännboll (Kevin var oxå med).
Sen så skulle Jennifer o Kevin gå hem för dom skulle äta sen så skulle dom på birsta.
Då var det bara jag o Karin kvar,
Vi gick ner till tjärn o knäppte en massa kort det var jätte kul.
O så gjorde vi en skuggfilm, mohahah den vart asa bra.
När vi kom hem till mej igen så ville vi gö mer skuggfilmer men det funkade inte, vi brände oss på en massa brännässlor istället vilket inte var speciellt skönt.
O så har vi spelat super mario o sett på tv o äte glass.
Men nu har Karin åkt hem tyvärr.
Imorrn ska hon sova här så hon inte behöver komma till mej så tidigt på fredag det är ju talangjakten. You know !
Här kan du få se nåra bilder som jag o Karin har knäppt idag,
Det var skitfint, o det var inte nå mkt kallt i vattnet!


Jag o Karin hade skitkul o vi gjorde en as bra film !

Karin och Jag, Vännder föralltid <3

Gissa BAJSET !

Mohaha, jag vet att du aldrig kmr att komma påå vad det är för bajs ! Men tro inte jag tänker avslöj det, nu fpr du nåt att bita i... Eller bit inte i de förresten de verkar lite äckligt, tänk istället (:


Förresten det här är en pippi bird;


Men nu ska ja hitta på nåt annat tjoho !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0