Nya klasser 6A

Halloj i stugan !

Igår så fick vi reda på klasserna till sköle då vi ska börja i 6:an, snacka om att alla blev besvikna ;)
Du kan inte gissa hur dom blev.
Jag hamnade i 6A o de gjorde ALLA andra i min klass som nu ska börja på sköle. Alla trodde att vi skulle splitras o så hamnade vi i samma klass IGEN ! De va tre st av 17 ungefär som tyckte att det blev bra...
Fast vi får iaf 4 nya, EN kille ;ö
Fast lucksta får väl ingah nya ungefär.
Men nu är jag inte lika besviken som jag var igår när vi precis fått reda på dom men ändå, man vill ju träffa nya så de e klart att jag är besviken.
Men jag får väl försöka stå ut med ALLA i femtioelva år till... GAH ! (SUUUUUUUUUUCK)
Jaja, fröknarna bah så här; Nu har vi gjort det bästa för er ni får gå i samma klassssss !
Men som om.
O så satt alla o va jätte deppiga o så sa Inger att vi hamna i 6A,
då sa Agnes; - VI FÅR ULF !
Alla blev överlyckliga o börja skrika. Hahah det var kul, Ulf är våran slöjdlärare o ä jätte bra så vi tro att vi får han som mentor lr lärare lr va tusan de e:P
Sen så var jag med Agnes o Jenny o vi var i vår affär i Jennys lekstuga o så låste vi in oss i den o lurade fredrik att vi försvann det var jätte kul ja tror att han gick på de.
Sen så sov jag hos Jenny o vi hoppade studsmatta typ klockan tolv lr nåt o knäppte en massa kort. Sen idag så har vi oxå hoppat studsmatta o så. Nu så sitter jag här vid datan.
men nu så ska jag väl hitta på nåt.
Ikväll ska jag iaf se melodifestivalen med alla utlänska länder o så ska jag heja på Charlotte Perreli.
Hejs svejs =D
Bara så du vet så äre där pippifågel ;ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0