Soptippen -.-'

Hejhej !

Det är jag som är jag o du som är du och igår var jag på soptippen men då hade jag önskat att det var jag som var du och du som var jag fast inte om du oxå va på soptippen !
Det var jätte tråkigt jag städade där för att samla in pengar till fotbollslaget men jag hade gärna kunnat stanna hemma !
Fast jag och Jejje trasslade in oss i ett garnnystan så det var ju lite kul vi satt typ fast o sen så för att fylla våran soppåse så snodde vi sopor av andra så att deras påse som egentligen var full blev tom. Moahahhaha !
Fast i övrigt var det as tråkit vi städade städade o så luktade man illa :(
Sen så sov jag hos Jennifer o det var väl kul (:
Vi gjorde inte speciellt mkt men vi gjorde ju nåt iaf ;)
O så idag så har jag spelat fotbolls match mot ALNÖ,
Blä blä BLÄ !
Vi förlorade med 3-0 !
Men aja det gjorde inte så mkt vi ligger bara sist i serien nu.
Sen när jag kom hem så gjorde jag inget o just så nu så gör jag heller inget.
Jo chattar med Nora på msn ^^
O vad jag ska göra lä väl bli inget.
men vi får väl se vad det blir resten av  min dag.
Imorrn så ska vi kanske träna på dansen (Jejje, Jenny, Sassa, Jag o Karin) Hemma hos mej för Sandra vill testa göra frisyren som vi ska ha på oss -
Nu sitter jag faktiskt o lyssnar på TAKIDA dom är så BRAAA !!
Men nu tänkte jag gå,
Heeeeeeeejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0