SPA

Hejhej,

Idag så har jag vare på SPA, de ha inte duuu hahahahahana.
Det var jätte härligt, jag badade i badtunna i jätte vaaaarmt vatten.
Bastade i en jätte härlig varm bastu. 
Åt en MASSA godis o chips o doppade i dipp o skrattade.
O så körde jag sanning eller konka med nåra andra o fick reda på nåra saker.. haha närå skämtade men ja körde sanning eller konka iaf.
Det var jätte kul där synd bara att inte du var där. För dej asså... ;ö
När jag kom hem var kloclan ungefär halv sju närå men kvart över sex kanske då åt jag mat sen så var jag med Jenny o Emma o vi skrattade as mkt. Men de e klart kan man gö annat när man e me dom, ?
heheh snart ska jag nog äta paj mamma bakar förstår du =)
Imorrn ska jag va mä Frida Björklund, hon ha fått kaninungar. Eller ja inte hon då men PUMA.
Ja hoppas ja får se dom imorrn ^^
Men ska dra nu hejs svejs;)
 SPA <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0