TALANGJAKT

Hejhej,

Idag så sov Karin hos mej, vi klev upp klockan halv sex imorse, o de var så otroligt jobbigt.
Idag var talangjakten så Sandra var tvungen att fixa alla våra fems frisyrer o det tog ganska lång tid det var därför som vi var tvungen att gå upp så tidigt.
Dom andra kom mellan sex o halv sju.
Sen så åkte vi till skolan vi va där i en kvart sen åkte vi med bussen in till stan.
Där stod vi mest bara.
Jag rockade lite rockring o så, sen så var det typ genrep.
Då fick pröva att dansa på scenen. Det gick sådär då.
Sen när det var klart gick vi på mcdonalds o åt.
Det var riktigt gott ;)
När vi kom tillbaka var det väntan igen, sen kom Sandra o fixade våra frisyrer. Sen började talangjakten, då fick vi se alla bidragen.
Jag tyckte att det gick jätte bra för oss..
Juryn valde ut en etta en två och en trea resten blev fyror.
Vi kom tyvärr bara på fjärde plats men vi hade ju iaf jätte kul så det var ju bra.
På första plats kom två tjejer som sjung Hero ni vet Charlotte Perrelis låt.
Tvåa kom Issa, bea, Ida o Agnes, dom i min klass ni vet.
GRATTIS !
O trea var nåra killar som spelade o sjung.
Det var en massa bra bidrag med.
Sen efter talangjakten gick jag mamma o jejje en liten stund på stan sen köpte vi mjukglass (pappa med).
Det var gott.
Sen åkte vi hem då var jag asa trött jag somnade nästan.
Sen så var jag med Jejje o vi började på en ny dans.
O så har vi spelat superMario, vi höll på skratta på oss, iaf jag =)
Nu håller jag på o ladda över låtar till min mp3.
Imorrn så ska jag på vattjomsmarknad med Jennifer och jenny.
men nu så ska jag fortsätta att ladda över låtarna vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0