Tjejkväll xD

Hejsan kära blogg ! Närå men hej iaf (;

Igår så sov jag hos Jenny till idag, Karin, Jejje, o Sassa gjorde oxå det (:
Vi hade jätte super kul hela kvällen. Vi skulle se på en film som Karin tyckte va skit bra. Men det kan jag lova dej att den inte va. Jag fattade ETT skämt i hela filmen o Karin skrattade åt en massa saker.
Så i slutet av filmen sov jag typ. Sen när filmen var slut var jag hur pigg som helst. Vårt mål var att va uppe jätte länge.
Vid klockan två inatt kom Conny Jennys pappa hem för han hade vare på 25 års klass fest. Ja ni ska inte tro att han ha vare på klassfest i 25 år :P
Då sa han att vi skulle sova men de gjorde vi inte för vi ville va uppe till 4.
Sen så pratade vi hela tiden ja pratade med Sassa o Jejje med Karin Jenny ville sova så hon sa inget.
Hon sa hela tiden åt oss att vara tyst. Sen när klockan var 4 sa jenny att då skulle vi sova så då gjorde vi  det, så jag va uppe till fyra inatt. O sen så vaknade jag klockan 11 på morgonen -.- Suck !
Jag var ärligt talat inte ett dugg trött när jag vaknade sen men ändå ville jag sova för jag ville sova lääänge !
Och idag på dan så har jag inte heller varit nåh trött... Inte nu heller är ja trött, klockan är 22.24.
Imorse så åkte Jejje hem ganska tidigt för hon skulle till birsta. De va ganska synd för det hade ju vare kul om hon hade stannat längre. Så jag var bara med Karin Jenny o Sassa på dan. Vi hoppade hopprep på studsmattan o cyklade till macken o köpte glass.
Då såg jag att Jonas min käre broder va på andra sidan alltså på Luddes med nåra poolare så då skrek jag JONAS ! O sen så sa Karin kan vi inte skrika Jonas på tre då gjorde jag o karin de ! Sen så ville sarah oxå gö de så då gjorde vi de igen ! Sen så skrek vi HEJ JONAS ! två gånger ! Man såg hur han skämdes hahah de var jätte kul faktiskt !
Sen så åkte Karin hem så då vare bara Jag jenny o sarah kvar ! Vi hoppade studsmatta. Sen så skulle Sarah få gäster så jag o jenny var tvungen att gå hem så då var det bara jag o Jenny kvar. Då knäppte vi en massa kort. Sen så spelade vi kort ! Sen så åt vi godis o så o spelade ett annat spel.  Så så har min dag varit idag. Nu så har jag gått hem. Ska väl kanske gå o se lite på tv eller nåt (;
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0