Underbart vackra KANINUNGAR !

Hej på dej.

Jag tänkte börja berätta att jag är en brandman.
Du kanske inte tror det men jag är en riktigt Granbarrig Brandman i sin rosa prickiga sportbil.
Okej det där sista om sportbilen var kanske lite överdrivet men det andra är faktiskt sant.
Ja o igår så såg jag nåt helt underbart vackert.
Kaninnungar !
4 eller 5 st, Fridas underbara vackra kaninungar.
Jag blev kär.
Dom var så små o söta med sina stora små rumpor.
Fast okej dom låg bara i spånet men dom tittade upp lite då o då o var...
Underbart vackra, o SÖTA !
Jag skulle ha köpt en om inte Ludde min käraste hund var en råttjägare.
Ja ja kaniner råttor ? Vikken likhet ?
Men det äre faktiskt det är en stor likhet.
Tänk er om du skulle få frågan om en råtta skulle du såklart säga ja.
O desamma om en kanin.
så så äre Ludde sabbar ALLT !
Men  han är faktiskt en riktigt granbarrig hund så det är bra. Han vill man ha kvar så länge de bara går.
Hallå han är granbarrig !!!
Jag har däremot ingen granbarrig kanin, jag har egentligen ingen kanin alls för Ludde skulle bara äta upp den.
Fast det kanske jag sa ?
Jaja idag på skolan så spelade vi brännboll o det var helt granbarrigt fast tvärt emot så alltså tråkigt.
Mitt lag förlorade, ja inte kul men så vare iaf.
O nu hemma så sitter jag här framför datan ska väl hitta på nåt men får se vad det blir av det.
Tjo piano !

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha en trevlig Eftermiddag!
Carro

2008-05-14 @ 15:48:31
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: Titti

Vad fin blogg du har :)

2008-05-14 @ 15:50:09
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0