Idol...

Hoho!

Jag har vare sjuk i två dagar =/ Onsdag och torsdag.
Men idag är jag frisk ! =D
Idag har jag vare på skolan. En helt vanlig dag.
Hemma var jag m Frida =D
Alltid lika kult ;)<3
Fast vi gjorde inte så mkt. men ändå..
Vi satt vi datan, va ute m kaninerna o bara pratat. Men det var kul ändå :)
När vi var ute m kaninerna var det faktiskt lite läskigt.
För Frida låste in mej i kaninburen. (Inte en sån där liten). O hela buren skakade. o jag bah: Sluta Frida!
O sen ropade jag på Frida, o då kom hon ut ur garaget. Så det var alltså inte hon som hade skakat buren. Vi får hoppas på att det var Scott eller nån annan kanin ;)
Vi åt middag vid ungefär klockan åtta för mamma jobbade. Vi har sett på idol och på fredag hela veckan :)
Jag hoppas Johan och Alice får vara kvar i idol, dom är bäst!!!! :)<3
Juryn tror att det blir Anna, Robin E eller JOHAN som åker! :O:O
Anna sitter säkert, Robin E hänger löst och JOHAN hänger löst!!! :O :(
Heja Johan!
Johan sitter säkert!!! :D Woho!!!!
Alice är med på kiss hemsida ;)
Hoppas Robin B åker ut ;)
Han är inte dålig men Robin E är bättre tycker jag :)
Robin E åkte :(
Nu ska jag hitta på nåt annat... Kanske sova, är lite trött här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0