Nalle puuuh!<3

Hejhej<3

Idag har jag vare på skoolan.
Jag har oxå vare på vårdcentralen för jaghar typ exem eller nåt på fingrarna =/
Men jag skulle bara smörja dom m hudkräm o se till satt jag inte frös om händerna, för hon visste inte va de var.
Hemma har jag sett på tv o skrive lite diktier om olika företag för man kan vinna en dator, om man skickar in dom på nån hem sida (: (Y)
Hoppas jag vinner!!
Nu så här på kvällen har Sandra krusat mitt hår. Hoppas det håller tills imorrn.
Jag har inte tid att krusa det på morronen :P
Jag har inte gjort så mkt mer idag.
Nu är jag inne på msn o tittar lite på en hårspray.
Den står där o är svart med silver text.
Tänk om jag oxå hade silver text!
Nu blir jag avundsjuk!:(
Ska komma på nån lite gladare tanke som att jag liknar Nalle Puh eller nåt!(Nalle Puh är min idol!)
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0