Tidningen

Hallå!

Idag så har jag vare på skolan.
Då har jag väl inte gjort nåt speciellt.
Sen så följde jag o Agnes m jenny hem.
Vi skyndade oss att fika sen gick vi ner till affärn.
Sen efter en stund kom tidningen o intervjuade oss:)
Dom gjorde ett repotage.
Dom frågade en massa saker om affären, som när vi startade den o sånt. O så knäppte dom en massa kort.
Jag kommer vara med i lilla st om typ två veckor =D
Vi kommer bli KÄND!! Hahah närå!
Det var jätte kul.
Efter det gick vi in till Jenny. Då gjorde vi inte speciellt mkt.
Sen halv fem åkte Jenny på innebandy träning, jag o Agnes gick då hem till mej.
Jag åkte inte på träningen för jag var med Agnes istället ;)
Vi spelade kort, 5oo.
Jag vann med 200 poäng. Jag fick 610 o Agnes fick 410 :P
Sen spelade vi piano, där gick de däremot lite sämre för mej ;ö
Men nu ska jag väl hitta på nåt annat som typ nörda vid msn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0