Frisyr!

Hallå hallå,!

Idag så har jag vare på skolan.
Vi har väl inte gjort nåt speciellt.
Hemma så var jag med Jenny och Agnes.
Vi va i affären. Vi håller på o fixar till där. Vi har ett nytt kassabord o har hängt upp smycken på andra ställen o så ska Jennys pappa sätta upp hyllor till helgen hoppas jag:)
Jag fick en ny innebandyklubba av pappa idag:) En blå! (Y)
Imorrn ska jag kanske till birsta med mamma. Hoppas det:)
Idag fyller faktiskt Jennifer 12 år!! GRATTIS!
Jag sjung faktiskt för hon idag:
 vad e de för en dag? Är de en vanlig dag? Nej de e ingen vanlig dag för de e Jennifers födelsedag! Hurra hurra hurra!! och ja må du leva eller va den heter ;)

Sandra har satt upp en liten frisyr på mej:D Fast de syns inte så bra;)
Men nu ska jahg gå o hitta på nåt annat:)
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0