Inget godis för mej!

Hahahallåå!!

Idag har jag vare på skolan. Det har vare precis precis som vanligt, fast idrotten var jätte jobbig!;)
Hemma har jag inte gjort så mkt, jag skulle egentligen städa rummet men jag orkar inte =/
Jag får så lov att göra det imorrn.
Vi skulle åkt till Maja och Måns idag men det blev inte så, jag tro Måns var sjuk.
Jag har spelat snake o spelat snake hela dagen.
Förutom nu på kvällen då jag o mamma tog oss en liten promenad med Ludde.
Nu håller Sandra på att gör en liten sak till mej som jag ska ha på halloween:)
Idag har jag faktiskt bestämt mej för att inte äte godis på en månad. Förutom när det är fest. Om jag klarar det får jag 150 kronor.
Går det riktigt bra kanske jag försöker hålla ett helt år :D
Men måste gå
hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0