Läskig musik ?;)

Hallå (:

Idag har jag vare på skolan, det har varit precis som vanligt.
Sveska, No, Idrott o So.
När jag kom hem skulle jag egentligen vara med Jennifer. Men så blev det inte :(
Jag ringde aldrig, hon ringde aldrig. men jag skickade typ 15 sms o hon har inte svarat på ett enda ;)
Jag o Sandra har tänkt lite på Halloween. O skrattat ganska mkt.
Vet nån hur man får tag på nån läskig musik ?:)

Det har ringt nåt jätte långt och konstigt nummer minst nio gånger ikväll?
Vi svarade aldrig. Eller jo pappa svarade en gång. O nu har han slutat att ringa :) (Y)
Imorrn är det väl skola som vanligt. Ska kanske på stan m mamma :D Hoppas!
Men nu ska jag hitta på nåt annat kul.
Heeeeeeejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0