Min dag plus nån rolig histora :D

Hallå hallå hallå (:

Idag har jag vare på skolan.
Det har väl varit en vanlig skoldag bara att det var långdag. Helt okej.
Hemma fikade jag sen.... Ja vad gjorde jag sen? Jag kmr faktiskt inte ihåg;)
Men jag hade iaf innebandy träning klockan 18.00-19-00.
Det var kuul:D
Vi hade småmatcher som är jätte kul faktiskt...
När vi åkte hem såg vi brandbil o kanske ambulans vid Dannes ungefär tro ja det var. Jag vet inte vad som hade/har hänt.?
Några sa si några sa så. Jag vet inte vad som stämmer:P
På torsdag åker pappa till Italien :(
Men snart måste jag faktiskt duscha, känner mej lite ofräsch:P
Sen så är det väl engelskläxan som gäller. Den är tills imorrn o måste säga att jag har nog inte gjort den sådär jättebra hitills.
Men jag har tränat på den. Behövs bara lite mer träning.
Jag har faktiskt fått lite julstämmning idag, har gått o sjungt en jullåt hela tiden på ib träningen.
Men ska nog gå nu.
Vi hörs väl sen eller nåt.
Ska bara berätta en liten liten liten rolig histora.

Vad är det som är gammalt och grått och tillhör mormor?
svar:morfar.

Plus att för ett tag sen när vi skulle ha idrott och vi skulle orgentera så var det en kompis som sa.
-Jag kan inte hoppa höjdhopp!
-Nej inte jag heller. sa jag, men idag ska vi ju orgentera.
-Ja, men jag kan inte höjdhopp.
-Men det är orgentering.
-Jaa. oj juste!!
Då hade hon trott att vi sagt friidrott :)

men hejdå ska duscheli duscheli duscheli duscheli o.s.v DUSCHA !!
Hahhahahhahah... Jag fattar inte?
Hejdå hejdå hejdå!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, var inte det jag? eller? x)

2008-10-09 @ 16:32:21
URL: http://enbloggomkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0